ny duschäääd

tjaaaba.
lugnt på jobbet idag, men faaaaaa-aaa-an va de är varmt där nere. går alvarligt inte att beskriva. 35 grader där inne alltså, helt sjukt! blir varm, svettig och äcklig av minsta lilla. eeew. och jag jobbar ju mest i disken, och då är de ännu varmare eftersom det är en diskmaksin, alltså varm ånga och sånt skit. buh. jaja, tur jag bara jobbar 4 timmar om dagen iaf! :) Åkte hem och nu har jag precis duschat och funderar på att sova tidigt idag? njaa, vi får se! :) Jobb samma tid imorn igen iaf (:

tänkte btw åka till min kära bror den 18 Juli för jag är ledig typ tre dagar då, men nähäääääää, då ska han åka hit precis de datumet :( så de sög ju. så ska se när jag få åka ner till stockholm och gå på grönan osv :) hähä.

på Onsdag är det Yra, wiiie! Längtar faktiskt, de är kul att träffa alla folk och sånt, man vet liksom att det är sommar när det är Orsa yra! haha

Ni får nå fula bilder jag har tagit nyss, nyduschad och fin.
har dessutom min älskade morgonrock på mig ;)hahaaaaa



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0