lunarstorm

haha.. måste bara skriva ett litet inlägg nu :o
alltså, lunar, som antagligen alla har haft SKA DOM FAN TA BORT OM TYP 10 DAGAR?! :OOO whaat liksom.
jag tycker fan det är lite sorligt. jag hade ingenaning om att de skulle tas bort?

men jag skulle iaf gå in och kolla en liten snabbis, och så stod de att de skulle tas bort!! eftersom jag har varit så smart att och haft kvar min medans tyo restan tatt bort sina kan jag då lova att jag har kul, haha. seriöst, fyfan hur man skrev ;) typ: "JAG ÄLSKAR DIG MEST MEST MEST GUMMAAAN <33333333" - till folk man aldrig har ens träffat? haha. så skoj att läsa! verkligen.. hih. sen typ läste jag i bloggen där som man skrev i, så hade jag haft idrott en dag, fast jag hade inte orkat leta reda på nå kläder på morgonen eller nå sånt, så jag sa till min lärare att min lillasyster hade gömt kläderna som jag hade packat ihop?! HAHA ofta hon trodde på de liksom. hahah. fyfan.

Tänk vad skönt allting var när man var liten,
När skitsnack inte existerade.
När kärlek var en puss på kinden. Den värsta skräcken var när ens barbiedocka tappade benet, och största skräcken var monstret under sängen.

den hade jag tydligen också lagt ut, haha.
iofs är den sann, men jag va ju fan liten när jag la upp de? typ 11 år.. hah

blev medlem den 23 Februari 2002!! fattar ni att det är 8½ år sen? :O
fattar ni att jag var typ 8 år när jag skaffa de?
det är fan sjukt! att jag ens hade en dator när jag var 8? haha

men gud, kommer ihåg när man gjorde sitt krypin så snyggt när man hade pro tror jag de hette, som kosta fan svin mycket.. haha så skoj ;)
Men jaja. Fick bara lov, liksom är så sjukt på nått vis ;o haha
GODNATT! Jobb om typ 7 timmar.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0