läggdaxxxx

tror ni att jag börjat packa än? tror ni att jag har börjat tvätta än? tror ni att jag ens kollat vad jag ska ha med mig eller letat reda på en väska att packa i? nää, det har jag inte, för jag har inte gjort ett piss kan jag säga. -.- åh. fan vad jag kommer ångra mig imorn när jag verkligen MÅSTE göra allt. kommer inte hinna! :') -.- så typiskt mig. men jag mår illa som in åt helvete. måste ta nån ipren och gå och lägga mig nu tror jag, så jag orkar upp imorn.

I have been thinking about you again, as so many times before.
do not know why, do not understand how.
I was so sad, so sad I am.
But there is clearly much better, but I think that unfortunately I will always love you.

ska väl måla mina naglar i någon färg nu och sen hoppa i säng då.
puss och ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Denice

Finaste du! :) <3

2010-07-21 @ 10:48:26
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, tack sötnos! :)<3

2010-07-21 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0