jobb&mora

har jobbat idag mellan 14.30 - 18.30, pappa kom och hämta mig och mamma på jobbet typ sjuuu så åkte vi till mora. in på maxi och handla lite. handlade lite på apoteket faktiskt ;) blandannatt BUS, så nu tänkte jag bli lite brun igen och eftersom solen har gått och dött så får jag väl fuska lite. hähä
nu har jag precis ätit lite korv m bröd, sååå jälva gött!

nu tänkte jag kanske gå en liten promenad, men jag vet inte om jag pallar, är så jälva trött, och jag fryser som faen. men vi fårse! blir iaf dusch senare, sen sova. imorgon ska jag jobba mellan 08.30 - 14.30. bajs va jobbigt. men ahjjaaaa.

var fan har solen tagit vägen egentligen? hallåååå liksom. känns som höst :( bajsneger.

längtar som satan tills nästa vecka föreeesten, kmr antagligen bli gryyymm-t-tt-tt-ttt!

puss&kraM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0