jobb-mora-städa

idag skulle jag ju börja halv nio. fem i halv nio kommer maya in på mitt rum och säger: "öhh, vi börjar nu" haha.. dukktiiii. MEN jag kom bara 5 minuter sent, fattar ni va snabb jag va? liksom tar 5 minuter att cykla dit, alltså hoppa jag upp ur sängen, klädde på mig, satt i linserna, kissade osv på FEM minuter! det skulle jag kalla snabb iaf ;) hähä..

iaf, rätt mycket folk på jobbet idag. kom där ifrån tre, eller ja, typ 10-5 i, va hemma tre. och jag skulle med bussen halv fyra till mora. så hem fort, skölja av sig kroppen, byta om, sminka sig, platta håret och allt, ja på en halv timme. jag är fan snabb idag kan jag säga! ;)

iaf, väl i mora mötte jag upp emilia och vi gick i lite affärer. vi skulle nämligen leta på en present till lillsyrran som fyller år på fredag. :) hittade en, men säger icke vad. hihi! och även köpte jag en tjocktröja till mig själv för 200.. jag är redan pank, fattar inte varför jag köper mer? haha. skulle ju sparaaaaaa.. men men. min favvotjockis tröja gick sönder för ett bra tag sen, pga min kära kusin som ramlade och skulle ta tag i mig och ryckte sönder dragkedjan ;) hahahahaa! så köpte en ny, liknande nu. blev en liten fika på helmers också! eller emilia käkade mat, och jag drack en latte.

emilia åkte på träning, och mamma & pappa kom och hämtade mig, så åkte vi hem.
så jag har städat lite grann, inte alls mycket :( men måste fortsätta lite ikväll. kanske är dax att börja nu. ska hinna duscha också, så jag kan smörja in mig med lite mer BUS idag, blev inte så mycket färg igår. heh. men ah, måste hinna städa upp lite. kommer lite folk hit och grillar imorn innan yran och jag jobbar imorn så kommer inte hinna stääääda då. bajs. men jaja :) trevlig information, iknow ;)


bjussar på lite bilder jag tog i bussen.
haha

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0