Husvagn!

Hallåååå. Nu är det faktiskt så att vi har köpt en husvagn! ;) Hitta en för 1000 kronor bara! WÄÄÄWÄÄÄ så jag, Emilia & Elina köptet ;) Hur nice liksom?! Ah, det känns gött att va har nå att sova i nu iaf under classic & mom.

Idag har jag jobbat, egentligen skulle jag jobba 10.30-14.30, men jobbade 3 timmar mer, alltså 08.30-15.30! Har varit sjukt mycket på jobbet idag, plus så hade vi en beställning på 115 personer! Så ja, stressigt, mycket att göra, varmt osv. Både peter och pappa fick hoppa in och jobba lite och så. Men jaja, det gick bra till slut iaf.

Nu borde jag verkligen börja packa tills stockholm! Borde tvätta massa och så, åker i övermorgon. Men imorn ska jag jobba mellan 11.30-14.30, sen ska jag väl hem och fixa osv sen är det ju yra, så kommer inte hinna packa då iaf. Men är sjukt trött nu, orkar egentligen inte. Men måste börja se vad jag ska ha med mig och så iaf.

Funderar starkt på att åka in till mora en snabbis och sola, för av detta väder blir man icke brun. Men vi får se, hinner fan inte egentligen! :(

JAJA. Puss så länge!
(Bild på husvagn kommer! Men har ingen förtillfället!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0