hehe

hejsan.
känns som att alla hemma är antigen i malung (där jag också hade varit om jag var hemma!!) eller på campigen på brolle och är fulla och glada! men ja, jag är inte speciellt avis typ eller liksom näe. har som sagt det bra här, hade kunna stannat en vecka till, lätt! ;) men nej, klockan 17.45 går tåget hemmåt i morgon.

idag då, jo jag har varit ute och shoppat lite. blev typ 3 tröjor och 3 par trosor. hann liksom inte så mycket mer, för vi satt och käkade och pratade med peters kompisar rätt länge.. sueg. men åker in en sväng imorgon igen och ser om jag hinner hitta nå mer! :) sen iaf käkade vi på BK, (eftersom inte jag & peter åt när dom andra åt för vi hade la precis ätit frulle då) så ja, fick bli BK idag. Det billigate maten hittills, och det tackar jag för, för jag är fan inte rik ;) haha. sen åkte vi hem, fixade lite popcorn och melon och satte oss och kollade på en film :) Efter filmen tog jag ett varmt och skönt bad och nu har jag väl precis klivit ur och klockan är tjugo i elva och jag ska nog sova snart eftersom vi ska försöka komma upp i tid imorgon så jag kan åka in och handla lite mer, mjaaaao.

hörs väl imorgon innan eller efter min tågresa! ha det så bra sålänge och hoppas ni har haft en käng helg!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0