grattis lillasis!

justeee.. va så nyvaken att jag glömde att min lilla lillasyster blir 13 idaG! :)
tänk att nu har vi alla 6 syskon gått ur mellanstadiet ;o haha så sjuuukt. om 3 år går liksom hon på gymnasie, den minsta av oss liksom? hahaa va fort de går ;) HAHA nu låter jag som en tant! :)
MEN grattis maya, och även om vi alltid bråkar och är osams så älskar dig dig och det vet du! hoppas du får en underbar dag med massa shipping och tårta i falun/norrköping (vet inte var du är just nu men ah) PUSS


haha, söta bilder vaaaa.
NEJ NU MÅSTE JAG VERKLIGEN HOPPA IN I DUSCHEN FÖR DET HAR JAG INTE GJORT ÄN!!
(pappa kunna inte jobba, han hade eget jobb :(()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0