godmorgon

blev precis väckt av robin som ringde och väckte mig. mjaaaaoou va jasg inte ville vakna nu :( men kunna inte somna om :( ahjaaaa. va ändå bra att jag kom upp i tid för nu ska jag duscha och fixa innan jag ska jobba! välja kläder till ikväll och så, så jag har det gjort tills jag kommer hem! :) fast kommer garanterat att ändra mig 374573 gånger till med kläderna -.- men jaja, ska försöka iaf ;) kmr nog va kallt, så jag vet inte vad jag ska ha på mig. hade tänkt en högkjol kanske, och bara ben, men som sagt kommer nog bli för kallt.

har ont i huvet idag för typ 3 dagen i rad, alltså så där svin ont. vet inte varför. måste knarka ipren nu innan jobbe iaf. hoppas dagen går fort och hoppas pappiii kan jobba för mig! har inte pratat med honom än, men ah. han kanske jobbar själv, och då blir de bajs :( AHJA vilka problem! ska kolla igenom fejjan nu och sen hoppa in i duschen!


bjussar på bildN.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0