ett år

herregud. har snart gått ett år, ett helt år sen jag träffade dig för första gången. minns det som om det vore igår alltså. verkligen. minns vart vi träffades, minns vad jag hade för kläder, minns allt. var ju inte ens dig jag skulle träffa egentligen. men du va så fin, min vän. jag tänker på er, eller på dig ofta. så jävla bra person du är, eller var, känner ju inte dig alls längre tyvärr. men liksom vilken jävla underbara dagar jag hade när ni var här. liksom haha. ska man skratta eller gråta när man tänker på dig?! jag vet fan inte. saknar det, saknar dig. men ändå ska jag vara så glad att jag fick träffa dig. är glad för din skull nu, du och hon verkar vara så himla kära. hon har en så fin pojke, de ska hon veta. helt underbar är du m. så skön person, alltså. haha. vet inte hur jag ska skriva. tror inte du läser längre, men om du nu skulle göra det så förstår du vem du är iaf och jag vill att du ska veta att jag tänker på dig, det gör jag. ångrar inte en sekund av dagarna. önskar så att jag hade gjort något annulunda i höstas, kommit ner till U eller något så vi hade varit kompisar än, så vi hade kunnat ses ibland. men man kan inte få allt, det vet jag. men ja, hehe. alltså, ja. har väl bara mig själv att skylla.

hahah. bara för den här bilden är tagen första kvällen.

och bara för den här är tagen någongång förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: denice

sv: åh tack så mkt ((:

2010-07-11 @ 10:24:41
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/
Postat av: Mike

Jag har saknat dig också ska du veta!

2010-07-26 @ 01:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0