trött cheeeyy

Sådär, så va julen äntligen slut. :)
Nu har alla syskon åkt för dom ska börja förfesta och utgång så småningom. kul för dom, själv sitter jag här och fryser och har 38 grader feber upptäckte jag nyss.. inte lika kul nej.
hade beslutsångest för ett tag sen om jag skulle ut idag jag också, men har bestämmt mig nu för att jag stannar hemma. är så himla trött, och tydligen sjuk (haha) så lika bra att jag är hemma. ska tvätta bort sminket, byta om till mjukiskläder, ladda hem en film och bara mysa för mig själv. skönt de också!

har egentligen bara önskat mig en grej i julklapp i år, och det var en extern hårddisk. som ett stoooooort usb + en hårddisk kan man säga. haha. alltså så om någon skulle hända med min dator så jag måste omformatera den eller så så har jag alla bilder och sånt på den här externa, skitbra! fattar inte varför jag inte har önskat mig en sån tidigare. men iaf så fick jag den nu och de är jag meeeeer än glad över, verkligen! :)

så jag ska sitta och lägga över alla mina gamla bilder från min förra dator på den nu, antigen om jag orkar göra de ikväll eller om jag gör de imorn. och sen kommer jag garanterat ladda upp en hel del av dom. fast de blir nog på fejjan isf, kanske en del här. men jag har ju 2008, 2010 och snart 2011 på fejjan så de fattas en mapp med 2009s bilder och de är dom som kommer komma ;d så kul att kika på sånt ju :))

men iaf, jag har ett problem och de är va i helvete ska jag, eller vi göra på nyår?
fan de verkar ju som de är dött i hela jävla sverige på nyår? :(:(:( fyfan. om någon vet så säg till!!


haha snygging bild på mig och pappsi
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0