tredje advent

Godmorgon.
Nu är de Söndag igen och skola imorn. Fast som består av Lucia - fika - utvecklingssamtal - bild. Sen ska jag höra med mamma om hon behöver hjälp på jobbet för jag behöver pengar! Sen på kvällen måste jag plugga tills alla prov vi har innan jul nu.

Igår va vi på nån fest i Älvdalen. De va mycke bråk och tjafs, typ 10000 poliser osv. Men jag hade kul och en bra kväll, trotts allt. Kom hem inatt vid halv fyra - fyra någongång. Eller jag sov på Tomtebo så nu sitter jag här, funderar på att ta mig en dusch nu innan jag åker till Orsa eller om jag ska göra de senare.

Är ju tredjeadvent idag också, julafton om 12 dagar, och jag har inte köpt nå julklappar än.. :s
Får bli en tripp till Borlänge eller någe men Emilia & Johanna någon dag. Nästa helg ska jag ta de lugnt och försöka jobba lite, baka peparkakshus (äntligen), plugga lite och så.

Men nu ska jag iaf inte skriva mer, gör de senare.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0