TRÅKIGT INLÄGG OCH SEG DAG

alltså jag fattar inte, hur kan de vara så svårt att somna på kvällarna?
jag är hur trött som hellst, men de GÅR INTE att somna!! så sjukt jobbigt.
inatt somna jag vid två, låg och rulla runt hur länge som hellst, i flera timmar.
som vakna jag vid halv tre igen, och somna om efter en halvtimme. lagomt kul när klockan ringde imorse. åhh.

låg kvar i sängen hur länge som hellst imorse, sminka mig, hitta kläder, platta håret och allt på 25 minuter, max!
åkte in till stan för vi skulle ses på zornmuseumet halv nio, men bussen kom ju halv åtta så fick sitta och vänta en timme. så vid åtta gick jag, mattias, max & lisen till helmers och satt där resten av tiden. och så kom även våran lärare tjugo över åtta och sa: "nämen oj, sitter ni också här! va bra, då kan vi fika i lugn och ro så gör de inget om vi kommer lite sent :)" haha, sååå skön! men sen gick vi iaf till zorn och kollade runt på en utställning och de tog kanske 15-20 minuter, sen åkte vi tillbaka till skolan. hade hål i typ tre timmar. sen svenska, redovisning. gick väl helt okej iaf! sen hade vi rörligbild, och vi hade teori. och snacka om att dagen har varit seeeeeeg! jag har varit så jävla trött så fyfan.

när jag kom hem iaf så hade nelly paketet kommit :) de va ju bra deee iaf!
nu ska jag kanske städa upp lite i mitt rum, och kanske försöka städa lite i resten av huset för imorn kommer mina gosefis flickor hit :)) hihi mys!

men nu ska jag inte skriva mer tråkiga grejer! haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0