Tisdag

hehhöhuhohiheeähä.
blev en snabbpluggning på bussen imorse, och de va också de ända plugget som blev! ja, jag vet att jag är värdelös. :')
har prov imorn med, och tror jag kör på lika strategi där också och ett ig. låter väl fint?

dagen för övrigt har varit bra, slapp och mycket prat med min bästa!
hade prov först då, sen ingen lektion förstens tjugo över tolv så vi käkade och sen åkte jag & becca ner på stan och fixa ett pass till henne osv. sen kom vi lite sent till lektionen efter lunch, men de gjorde inget för vi skulle bara plugga till provet som vi har imorn ändå, och de sket sig ju. prata om allt annat utom tull, tulldeklaration och allt va de nu är. haha. sen skulle vi ha lektion med björn men vi låssades som om vi trodde vi fick sluta och alla gick hem. haha stackars björn! men skönt va de iaf.

imorn börjar jag tolv, men tänkte åka in med tjugo i tio bussen.
sen har vi svenska, och sen prov.
efter åker jag till tomtebo, väntar på att hockeyn ska börja sen far jag på den, och sen sover jag trolivgtvis på tomtebo också. skönt att få sova lite längre på torsdag! :)

Men nu ska jag se PH.. (ÅHHH PINSAMT ATT JAG SKRIVER DE, JAG VET) men jag har råkat följa de rätt så bra nu under säsongen och då måste jag ju såklart se de sista avsnitten också :(( </3

haha
puss


ful bild från idag som ja bjur på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0