segt

hade klockan på larm idag, så segt. de värsta som finns är att vakna till ett larm.
jag hatar larm, även om man är vaken, vilken tid den än ringer så bara hatar ja ljudet. haha!
jaja, iaf hade jag de för att jag skulle jobba. gick upp för en halvtimme sen och ringde pappa och fråga om han kunde hämta mig och de kunde han göra. men jag skulle börja jobba klockan tolv egentligen så jag satte mig vid datan lite, och nu ringer mamma och säger att jag inte behöver. :( åhhh. se segt att jag har gått upp! så nu ska jag jobba på söndag ist då johanna är tillbaka.

tur att jag bara satte på mig ett par mjukisbyxor och en tröja, så jag bara kan lägga mig igen (a) hähää
fast ska jag verkligen somna om?
men emilia sover fortfarande, och cribbe är här och då brukar dom ju "sova (;))" hur länge som hellst så de skadar nog inte om jag lägger mig ett tag heller.
sen blir de städ!

och emma, jag skrev till dig på msn igår om nyår. men du fick de tydligen inte?
men jag kan ta de på
msn senare idag, skriv när du är inne! :) fast jag tror du redan har pratat med lisen nu meeeeen du kan ju skriva ändå! hih

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0