Onsdag

Onsdag idag innebär sovmorgon, jag ska strax gå till bussen nu.
Halva veckan har gått, och jag (som ni troligtvis såg på inlägget igår) är jävligt irreterad och trött på skolan.
Jag ska försöka att klara alla prov, redovisningar, inlämningar vi har nu innan jul så jag kan åka bort och inte ha någonting efter mig. Men den tanken spricker ju, idag ska svenskainlämningen vara inne, och igår kväll vid tolv la jag ifrån mig de, och inte ens halva är gjort..

Jaja, ikväll ska jag då inte plugga någonting för de är hockey. :)
Men jag åker till tomtebo emellan skolan och hockeyn, så får fan ta och göra lite plugg då i någon timme.

Idag känner jag för att frysa lite och sätter på mig mina converse, kommer nog ångra mig efter 10 meter i snön.
Men nu ska jag gå, hoppas ni får en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0