onsdag

segt att jag somna klockan fyra, halv fem imorse? kunna fan inte somna.. låg och kika på hockeyn först, sverige vann om nån har missat de. :) sen fick de bli kenny starfighter! haha sååå jävla bra! men blir så less att jag inte kan somna!
sen har jag feber och de suger ju också. men de skiter jag fullständigt i nu för de är nyår om 2 dagar och ja tänker låssas som att jag är hur frisk som hellst! hhihhehehuhu

nu borde jag städa här hemma så jag har de gjort. men tror fan inte jag orkar idag. får skjuta på de till imorn, men då ska jag jobba också. men ikväll är de iaf hockey! wäääiiij. känns kung! :)

orkar inte skriva mer, fan vilket tråkigt inlägg! haha
men puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0