nyår?

har målat om mina naglar, blev vitt. undrar varför jag är världenssämsta på att måla naglar? haha
men de ser faktiskt hemskare ut på bilden än va de egentligen är ;)


ahjaaaaa.
sitter och kikar på kläder, fast va ska jag få pengar ifrån att köpa de nu?
de måste va de sämsta jag kan göra nu när jag precis gjort slut på alla jag har, sitta och drömma och drömma och vilja ha allt jag ser och inte kan köpa nått? :( men iaf, kollar mest efter att ha någonting tills nyår! för de är faktiskt inte så långt ifrån, bara ca 28 dagar eller så. och vart ska man vara då?!

OCH sen, en grej till.
jag vet inte om jag är seg, men iaf i tisdags när jag satt och lyssna på lite musik så ploppa love the way you lie (tvåan) upp i huve så skulle jag trycka på den och ser att spotiy har börjat med att man måste ha premium för vissa låtar? alltså jag blir så ledsen.. varför ska dom börja förstöra nått som kan va en av de bästa grejer som hänt i musiken? haha. nej men seriöst, blev fan less.. :(

men nu ska jag int skriva nå mer.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0