mys helg

så sjukt va den här helgen har varit lång?!
de är ju iofs bara braaa. har varit i älvdalen både fredag, och lördag men en vända hem för jobb då.
hihi

pappa kom och hämta mig i mora för någon timme sen.
vi åkte och hälsa på min älskade farmor på vägen hem :) skönt att se henne igen, har inte sett na på hur länge som hellst. hon är sjuk stackarn :( åh va jag älskar henne!

är hemma nu, sitter här är hur trött som hellst, trotts att jag har sovit inatt. haha
ska väl ta och duscha snart och sen ska jag fan lägga mig i tid idag.

imorn blir de skrillor på idrotten, sen bild och seeeeen far jag och emilia till borlänge.
måste kanske handla lite julklappar ja, har inte börjat med de än :')(Y) har förövrigt ingen julkänsla alls?

men nu ska jag inte skriva nå mer, trevlig helg har jag iaf haft och nu är de bara 2 dagar kvar till lovet!
käääng

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0