mora

vaknade vid halv ett imorse, skönt.
jag hoppade in i duschen för jag inte orkade duscha igår hähä, fixade mig och sen åkte jag, emilia & mammsan till mora och har varit där tills nu.

jag hittade lite grejer som jag va tvungen att köpa. en bikini överdel, och en klänning till nyår.
bikini överdelen är en vanlig bh, fast den passar lika bra som bikini, va sånt matrial. den är ful och vanlig, men jag måste ju verkligen ha en och den kosta bara 100 kronor så ja? ingen som ska se mig när jag är i thailand ändå sååå.
och sen köpte jag en svart klänning som också va ett "bara för jag måste ha-köp", tänkte den, svarta genomskinliga strumpbyxor och svart kavaj tills på fredag. men jag kommer hinna ändra mig så. -.- den kosta iaf 250 kronor.

sen handla jag även en mössa på cubus, bara för att jag inte har någon. har fan tappat alla mina mössor? och ibland måste jag ha en och då har jag ingen så ja. jag tänkte handla en svart, men den va ju såklart slut -.- så fick bli en mörkblå, men den kosta bara 40 kronor så.
sen ett volanglinné från kompis! den va jättsöt tyckte ja :) kostade 300, men va lite rea så betaltade 210 kronor för den tror ja (:

johanna & johan kom och fikade med oss en sväng också! :) mysmys.
och dom åker till örebro ikväll så jag ska vara "barnvakt" åt kissemissen tills lördag så blir förmodligen i mora i nårga dagar, om jag orkar. hähä
fast ska jobba lite nåndag också. meeeeeen nu ska jag inte skriva nå mer!
hoppas ni har haft en bra dag!
pusssss mina fina vänner! :)

justeeeee!
nu ligger de lite bilder från 2009 på fejjjjs också. hihi
bjur på en egobild, för jag hade ett antal tusen på mig själv ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0