måste bara säga de att..

jag har inte ett dugg julkänsla. alltså, de är 4 dagar kvar.
jag förstår inte att när man va liten va man ju helt lyrisk från 1 december, och nu absolut inget?
undrar om man aldrig kommer få de igen, om man liksom vuxit ifrån de.. hoppas verkligen inte de :(

skulle vara så duktig idag och handla klart (börja handla) alla julklappar osv.
for till kupolen med emili och ja, jag hittade en julklapp, till pappa. världens sämsta också! haha men de va va han ville ha så. resten vette fan när jag ska hinna handla?

hittade typ inget till mig själv heller, så de sög ju stenhårt.
även om jag verkligen inte har råd just nu utan bör spara precis alla pengar jag har tills jag ska åka.
men mina pengar försvinner, utan att jag handlar? haha..

nej nu fryser jag som en tok, och ska nog snart gå och sova.
imorn är de sista dagen i skolan för mig på typ 5 veckor, skönt!
taggar med sovmorgon till halvtio och sen prov.

innan sängen blir de nått avsnitt av julkalendern. hihi




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0