måndag

så skön dag idag!
hade irdott först, spelade innebandy & badmintong eller va de heter.
sen hade vi bild, men ja som jag hoppades på så var våran lärare sjuk, igen. eller fortfarande kanske man ska säga. så den andra läraren tog närvaro och gick emellan lite. alla gick utom jag, matilda, maria & lisen. vi va duktiga och jobbade faktiskt. :) vi ska bygga modeller av en butik/restaurang i 50-talsstuk. så jag och matilda håller nu på att göra en hambörgebar eller va man ska säga, typ daisys. blir nog superbra! ;d hehe
sen gick vi och åt, och sen åkte vi hem.

Emilia slutade samtidigt, så vi tänkte åka hem en sväng sen tillbaka in till mora för att handla lite julklappar. Men vi fasna vid varsin dator här hemma ist, så blev lite från nelly. Dom har fri frakt hela veckan så vi passade på att beställa! :) Eller mest hon, jag beställde bara en klänning/tunika eller va man kan kalla de, men iaf som jag hade tänkt tills thailand. blir nog braaa. kollade även där på julklapp åt brollan, men hitta fan inget så får bli mora någon dag ändå.

"borde inte skolkatalogen komma snart?!!" sa emilia när vi gick hem från bussen idag, och när jag setat hemma ett tag får jag ett sms av rebecca! ;) haha! så ja, de har vi roat oss med också, tills nu :) så kul att se tycker jag, men så inte kul att alla andra också kan se! hahaa

jaja, nu ska jag ner och prata med pappsen lite.
pussss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0