jullov!

jajamen, äntligen!
jullov från idag, och fem veckor framåt.
kan inte mer än njuta, älska matildas "DE ÄR JU FAN ETT HALVT SOMMARLOV" ahhh, de fick mig att må såå bra hihi :'))

försov mig imorse, men gick bra ändå de.
kom till skolan vid tio, gjorde ett prov som gick skit eftersom jag inte hade pluggat.
sen hade vi håltimme i flera timmar, eller ja. vi hade slutat. men jag, matilda och rebecca ville se mög så vi stannade. alla va jätteduktiga! :d och de hände ju en liten olycka också, så vi fick lov att gå ut från aulan och vänta i en timme. men de vet förmodligen alla redan nu så de orkar jag inte skriva om.

efteråt så åkte jag och emilia ner på stan för att göra ett nytt försök med julklapparna, men de gick lika bra som igår, om inte ännu sämre. blev ändast 67 kronor fattigare, och en fika rikare.
ska göra de sista försöker på Torsdag, och då lär de väl bli nå extremt dåliga presenter när jag är så jävla sent ute.. :( ska varit ute i god tid nästa år, redan i November ska jag börja handla!!

hur som hellst, imorn blir de bak, fixa julgranen och mysa lite med emilia, maya & tilda :')
på kvällen blir de innebandy och kanske om jag ska hinna sola lite också. fårse va jag hinner med.

PUSS så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0