Julaftons slut

Julafton 2010 är slut, och jag har haft en helt okej dag.
Har fått lite grejer som är bra tills Thailand, haha. så söta förälrdar jag har :') fick blandannat tabletter som heter solbrun, typ som BUS fast tabletter då (om jag fattade de rätt) :) hoppas dom funkar!! så man helt enkelt ska bli brunare, och brännan ska förhoppningsvis sitta kvar längre efteråt också om man fortsätter äta. så dom blev jag väldigt glad över, hoppas dom funkar så jag kan få lite färg när jag åker. sen fick jag sockor, vantar, presentkort, pengar och lite annat. :) imorn firar vi ju igen så de kommer lite fler då. hähä

och min farmor är så himla go! haha guuuud vilken rolig människa, helt seriöst. alla borde va som henne och ingen i hela världen skulle kunna vara arg eller ledsen för en sekund. hihi puss på na! (L)


älskar er, mina fina småsyskon (L)

nu ska jag sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0