Jamen God Jul då!

Även om jag inte är sån fantast av julen så önskar jag er såklart en god jul :)
Troligtvis hatar ni väl de ordet just nu eftersom hela facebook är spamat med "God Jul" från klockan 00.00 inatt, och förmodligen kommer de fortsätta att bli de fram tills helgens slut skulle jag tro. Men sånt som man får stå ut med under jul! haha. 
Jag blir så himla glad av personliga sms eller god jul hälsningar, så tack för alla dom jag har fått! :)<3

Nu ska jag snart börja fixa mig, välja kläder och allt som kommer ta tid. Vid två kommer farmor och så ska vi äta, se kalle, lite paket öppning osv. Firar med alla syskonen imorn för dom är i Selja och firar idag. Men dom kommer nog förbi en sväng ikväll skulle jag tro så blir de väl lite spel och glöggdrickande, som vanligt.

Skriver med sen!
Ha de bäst idag.
pusss

  
haha FULBILD!! jag vet, men den är gammal och de är jul så vafan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0