fredag

Fredag, äntligen.
Imorse så bestämde jag och Matilda oss för att ta lite sovmorgon. Vi va ju duktiga och gick på bildlektionen i Måndags då nästan alla andra gick hem så vi låg ju före alla andra, och där av sovmorgon. Skönt! Har sovit ca 8 timmar inatt och de händer inte varje dag nu för tiden kan jag säga. Men trotts de har jag varit sjukt trött idag, och är det iofs fortfarande. Men har ingen tid att sova för om en timme ska jag möta Rebecca så ska vi handla lite och sen hem och laga tacos för ikväll kommer de lite folk hit! :))
Jag kom precis ut från duschen och på en timme ska jag nu:

* smörja in mig
* blåsa håret
* klä på mig
* städa nerevårningen 
* slita mig ifrån datorn

Ja, vi får väl se hur många timmar jag kommer vara sen den här gången då. ;) Haha. Nej men de är tur att Rebecca känner mig så hon vet att jag alltid är sen iaf.

Nu ska jag väl börja nedifrån på listan så jag blir klar någon gång.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0