dan, före dan, före dopparedan

jo de är ju de idag, eller igår ska jag väl kanske säga, klockan är ju över tolv så..
men haha, fick lov att slå upp på google om de verkligen hette dopparedan, och de gjorde de ju men va betyder de egentligen? haha. jag har ingenaning?

nåväl. idag har jag varit på innebandy och sett herrarnas andra vinst för den här säsongen. kul att se :)
Efteråt åkte vi hem och gjorde ett pepparkakshus och även lite knäck :) vet inte om dom gjorde nå mer julgodis när jag gick upp, men imorn tänkte vi iaf göra lite kola och så. hihi mys!
hann dock inte att få pappa att hämta granen, och klä den så de får också bli imorn, efter jag har varit i mora och panikhandla de sista.

nu ska jag nog tvätta borta sminket, klä av mig och gå och sova.
är sjuuukt trött.


haha bjuuuur på bilden! kan va tidernas fulaste pepparkakshus...


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0