andra advent

Halllåååååå.
Jag har tagit de väldigt lugnt i helgen, fast jag har inte orkat skriva.
I fredags efter skolan jobbade jag emellan 13-20, sen kom elina och erik och hämta mig så åkte vi till mora och kollade lite men de va dött. kom hem kanske vid halv två eller nått.

Igår så jobbade jag först från 10-13.30 typ, sen åkte jag in till mora. först till tomtebo och duschade och fixa mig sen gick jag till ishallen och kika på lite hockey. efter de gick jag tillbaka till tomtebo, och jävel va kallt de va kan jag lova er! urch, höll på att frysa ihjäl. :o haha men iaf så var jag hemma hela kvällen igår, va helt trött och slut.

så nu vaknade jag precis och väntar på att hanniz ska vakna så ska vi fota lite grann idag. hihi
fårse om jag åker hem eller om jag sover kvar här i natt igen!


haha bild från när vi va på furte, och de blev storm! ;o

men nu ska jag inte skriva nå mer.
ha en bra idag!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0