älvdalen

igår blev det kalas för storasyster louise som fyllde 23 :)
jag va dock inte med på "kalaset" så mycket för jag gjorde annat, typ duschade och lite så.
men hoppas du hade en jättebra dag lilla gummsan! om 15 dagar åker vi! ;) kommer bli gryyyymt! love u <3



efter kalaset for ja in till mora och hälsade på min snygging till kusin på jobbet till klockan åtta, sen tog jag bussen till min lilla bebis i älvdalen :) mysmys!
vi vaknade väl vid kanske tolv imorse, och sen har vi bara kollat på film och sånt idag, tiden gick så himla fort och jag åkte hem vid fem.
när ja kom till mora hämtade emilia, cribbe och termoz mig och sen skjutsa dom hem mig till orsa.
så nu har jag ätit och bara setat här.
imorn ska jag in till mora tror jag och handla lite.
men nu snart ska jag duscha och sen försöka lägga mig i tid för tydligen blir man trött av att inte göra nånting.
haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0