13 december - lucia

Ja, nu är det redan 13 december, allt går så himla fort..
igår va de även den 12, så sjuuuukt att de är ett år sen.
Iaf, va lucia firande i skolan idag så vi kollade när dom sjöng, sen fick vi fika :') åh så mysigt! efter de hade vi bild, fast jag sprang iväg på utvecklingssamtal en snabbis då. Allt gick bra, Leif va glad & pappa blev stolt för jag bara fick berömm ;) haha! sen hade jag bild i kanske en timme, sen gick vi och åt och sen hem.

fan va kallt de är. :( åhhhh.
tro om jag ska lägga mig och sova i någon timme innan jag sätter igång åh pluggar till morgondagens prov.
vi fick börja halv tio imorn ist för åtta iaf så de är skönt! :)

sitter och kikar på grejer om thailand, måste börja tänka vad jag ska ha med mig, hinna sola lite solarium innan osv. Är fan inte så långt kvar nu, de kommer gå fort. satan va jag längtar!!

men nu ska jag sova :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0