1 december

I morgon ska jag gå till skolan för första gången den här veckan, och för första gången på 4½ vecka faktiskt.
Har turism, hål, svenska och sen rörligbild om jag kommer ihåg mitt schema rätt.

Ja, de är ju 1 december idag och det innebär ju julkalender och chokladkalender.
Jag tyckte att julkalenden verkar bra, och de tyckte pappa också. haha!

Pappa: -"Såg du julkalenden?"
Jag: -"Ja."
Pappa: -"Tyckte du den va bra då?"
Jag: -"Ja"
Pappa: -"Mm bra de, för de tyckte jag också!!"

December är ju rätt mys ändå, även om jag hatar vinter, snö och kyla.
Det är så mörkt, men ändå blir de så ljust och mysigt med alla ljus och så. :')
Ska ta mina systrar och åka pulka någondag!!

Men nu ska jag väl snart gå och sova.
Godnatt och Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0