LISTA

1. Mitt namn? - Matilda
2. Exakt ålder? - 17 år och 2 månader 
3. Vart bor du? - Orsa
4. Syskon? - Peter, Johanna, Louise, Emilia & Maya
5. Husdjur? - Tiger, Bamse & Prompan (katter) haha, söta namn ;) 
6. Färg på ditt hus? - Rött
7. När är du född? - 93-06-16
8. Klass? - hp09
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Har du något jobb? - Sommarjobb
11. När ska du sova ikväll? - typ när jag är klar med den här
12. Mitt största intresse? - Vet fan inte :(
13. Duschat idag? - Nä
14. Kramat någon idag? - Jo
15. Pussat någon idag? - Tror inte de
16. Vad har du ätit? - Mackor & pannkaka
17. Dagens klädsel? - Jobbkläder
19. Dagens sötnos? - din mamma
20. Dagens roligaste? - lär väl varit jag, som vanligt ;) haha näääråå
21. Har du många vänner? - jadå
22. Vad ska du göra idag? - tvätta bort sminket, kissa, kolla på tv, sova ;)
23. Vem kramade du senast? - säkert typ hanniz eller emilia
24. Hur många vill du ha sex med? - Men haha.
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - en. 
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Beccccisen (L)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Ofta :d <3" - Emil

Favorit
31. Film?
- Hm. säger väl The last song då, eftersom det är den senaste bästafilm jag sett.
32. Låt? - finns seriöst 1000 låtar som jag älskar! men får bli Kom änglar - Lars Winnerbäck
33. mat? - Tacos, eller friterad kyckling! möms
34. Dryck? - Apelsinjouis(???) hur fan stavas derååå
37. Stad? - I like Göteborg!
38. Land? - Hm, kan tänka mig USA. Även om jag inte varit där än :(
39. Ämne i skolan? -  Bror helt på vilken lärare man har. Svenska nu i ettan iaf.
40. år? - No idea.

Senaste
41. Personen du tänkte på? - lär väl vara Emil då eftersom jag precis skrev ett sms till honom. :)
42. Personen du kysste? - Hm. Bebbaaaan kanske de va ja.
43. Gången du spydde? - Ingenaning.
44. Gången du grät? - Imorse för mamma ringde och sa att jag skulle jobba.. HAHA! 
45. Pizzan du åt? - med köttfärs på viking igår med elina ;)
46. Gången du var i göteborg? - förra sommaren :)
47. Gången du var i stockholm? - 3 veckor sen
48. Gången du var full? - helgen
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? -
vet faktiskt inte. eller jo, de lär väl ha varit alla på våmhus festen da. -.-

Antingen eller
51. Svart eller vitt? - bror helt på.
52. Hund eller katt? - katt då, eftersom jag har kissemissar.
53. Ute på disco eller hemma och mysa? - singel eller förhållande? ;)
54. Tv-spel eller datorspel? - tWWW i guess.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen är ju helt klart en fördel tycker jag!
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Hahaa. Får bli lunar eftersom jag inte haft varken helgon eller PH.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Upp.
59. Big brother eller paradise hotel? - bb tror jag .
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - jag har blå, men jag tycker bruna är grymt fint.
62. Choklad eller lakrits? - svårt.
63. Göteborg eller stockholm? - Gbg!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Fjanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - bägge vore väl bäst, hähä. 
69. Leva eller dö? - Leva

Antal
70. Personer du älskar?
- familj, släkt & vänner
71. Personer du hatar? - en del.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Håller inte koll precis. 
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - 7 kanske (både killar & tjejer.)
74. Glassar du ätit på en dag? - Jadu, vem vet.  
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - nahdaah :(
76. Gånger du haft minnesluckor? - har inte så stor koll på det va.
77. Piercingar har du? - ingen :( 
78. Personer du saknar just nu? - är några stycken. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - det är nog 1 gång, på riktigt.

Vem
80. Vill du kyssa nu? - ;)
81. Ska du träffa imorgon? - Ska upp te Älvdalen och där lär det vara en hel del med trevliga folk! 
82. Sjöng du senast för? - Emiliii och Hanniz säkert
83. Hade du senast en msn konversation med - EMILIa
84. Spelade du tv-spel med senast? - Kommer faktiskt inte ihåg det.
85. Vill du ta med på en resa nu? - vill hellra att någon tar med mig ;) 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - emilia?
87. Förtjänar att dö? - Ingen vad jag vet
89. Vill du sova brevid inatt? - vill åh vill. får väl bli min söta nalle som vanligt. hähä

Vad
90. Gör dig glad? - sommar, sol, pengar, hockey, lyckligkärlek & när jag får som jag vill. hihih ;)
91. Gör dig ledsen? - finns en hel del.
92. Vad vill du helst göra nu? - åka till thailand kanske.
93. Önskar du att du slapp göra? - fixa i ordning mig för att osva (smink, tänderna osv)
94. Vill du ha nu? - PENGAR!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - har inte tänkt så lång än.
96. Längtar du till? - imorn!
97. Tycker du om dina betyg? - Mina betyg jag fått detta år är jag faaaan stolt över! hehe (a) 
98. Ångrar du i ditt liv? - finns fler än en grej jag ångrar. men inget jag skriver här.
99. Är det bästa som har hänt dig? - mycket "bästa" som hänt.



OKEEEEEJ! tog en lista av Patricia. Fifan va jobbigt det var, men nu är jag klar.
Nu ska jag sova. Imorn får jag fan gåupp 10 om jag ska hinna allt!! har inte packat än.
Men städat husvagn iaf, och gått en prommis! hih

PUSS OCH GODNATT!
/m


Kommentarer
Postat av: Emilia

"86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - emilia?

"

Idiot.. -.-

2010-08-18 @ 17:29:47
URL: http://emiliahoijer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0