söndag

det inlägget från inatt tog jag bort nu så ni vet.
men iaf, åkte upp till stackmora vid typ nio då alla som skulle komma redan var där. vi började direkt med att leka lite lekar osv. vårat lag kom sist ;) men kul vare iaf! efter lekarna blev det lite prat, dans, sång osv. hade jätte trevligt, även om jag inte kände typ nån alls där! haha. blev en tidig kväll och vi gick hem strax efter tolv, vet inte riktigt varför för jag hade gärna stannt längre, men ah. vi GICK iaf hem. tog kanske 45 minuter, haha.. sen satt jag vid datan, sen sov.

sov till typ ett idag? sen har jag städat inne hos katterna, bytt låda, sopat & torkat golven och så (som man måste göra vaje dag) helt sjukt va 6 stycken kattungar kan stöka till och bajsa mycket alltså!! ahja, sen har jag även städat ihop lite nere och nu väntar jag på att kusinerna och dom ska komma och fika. fast maya som vi ska fira har inte kommit än, och kommer nog inte heller på nån timme för dom är fast i rättvik eftersom det är ccw. haha, sopor!

hoppas på att åka till rättvik efter kalaset och ställa dit husvagnen idag också! :) ihhhhhhhhh

Undra om jag jobbar imorn? det kanske jag ska kolla upp, hoppas inte! ;)

nu ska jagväl klä på mig, och inte gå runt i pyjamas osm när de kmr folk. hähä
hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0