snart börjar skolan..

ah, det gör den faktikst. 19 dagar kvar nu, och idag är ju snart slut, så 18 kan man väl säga.
jag tycker fatkistk att det inte har gått allt för fort, liksom om man tänker efter så har man hunnit med en hel del. och kommer hinna lite till på dessa typ 2½ vecka kvar också.

har jobbat en hel del, och vad skulle jag ha gjort annars? så mycket pengar jag har slösat denna sommar. haha! men den sista lönen blir faktiskt att spara!

jaja, det jag ville komma fram till var egentligen att jag inte saknar min klass ett ända dugg. liksom kommer ihåg på orsaskolan, även om man träffade alla under sommaren så saknade man själva klassen tillsammans och så. alla sjuka lektioner med eije tillexempel, sånt bara saknade man som skjutton på loven eller bara helgerna. men nu, nej. inte det minsta faktiskt. bara vissa personer, dragge typ, som jag inte träffat på fan hela sommaren :( men snart ses vi igen bruden!

ska inte alls bli kul att komma tillbaka till skolan, skulle kunna ha sommarlov för alltid! ;) det är så sjukt med sommar, inte alls som vinter eller nån annan gång på året. det är på sommaren det händer liksom! alla sena sommar kvällar/nätter, alla fester, all sol&bad, alla nya människor man lär känna, all grillning, mys&prat med kompisar, ja ni fattar! sommar ska det vara!! på vintern liksom vad gör man då? tränar om man håller på med det. annars? jo, går till skolan i 55 kilo kläder för annars fryser man sönder, när man kommer hem har det redan hunnit bli kålsvart ute och man orkar inte göra nå med sina vänner pga kylan och skolan så man åker hem sätter sig vid sin dator och lever på facebook mellan typ december-april! va kul det är, not!

okej, vintern kanske är kul för vissa, dom som kan typ åka skidor eller nåt sånt. eller dom som gillar att frysa.
men nej, verkligen inte jag, jag hatar vintern! liksom när man var liten kunde man iaf längta till julafton, men inte ens det tycker jag om längre. inge pirr i magen som när man var liten, utan bara stress och slös med pengar..

aaaahoåååeeeööööw. vet inte varför jag skrev, det blev rätt långt men ja.
har iaf jobbat klart för idag! imron jobbar jag heldag, mellan 12-18.30 i köket dessutom!
nu är jag så trött, ska fan lägga mig i tid idag!

PUSS ALLA SÖTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0