sjuk

mådde piss imorse när jag vaknade.
tog en dusch, men kände att jag verkligen inte skulle palla jobbet. så ringde mammi och sa det.
tog lite ipren och gick och la mig igen.

vid ett kom pappa in till mig och fråga hur jag mådde osv. haha, så gör han jämt, hur fan ska man kunna veta hur man mår när han väcker en 2 sekunder innan? ;) hinner inte känna efter då ju. haha men iaf, huvet var bättre, men verkligen inte bra. resten va väl typ lika. kollade på lite film, sen nu har jag precis varit ner och ätit lite frukost, var faktiskt super gott! :)

ska nog krypa ner under täcket och somna till en till film nu. ska försöka jobba imorn iaf. och sen åkte på hockeyn i furudal :)

och rebecca, om du läser detta så fattar du att jag inte kommer till dig idag heller ;) hiih
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0