segt

så jävla skabbig idag! haha fyfaaan ja. men jag orkade verkligen inte imorse, och de va en läääng jävla dag, mellan 8-15.45, såvfan. ett par aldeles förstora mjukisbyxor fick följa med till skolan. hehe.

känner redan nu att jag kommer hata torsdagar! och kanske även tisdagar.
annars har jag ju faktiskt rätt bra schema nu ändå :)
imorgon slutar jag som sagt tjugo i tolv, så jävla skönt!!

känner mig sjuk hela tiden, har haft extreeeeeemt ont i huvet nu ändå sen i måndags, sen fryser jag, ont i halsen osv. wäää. jobbigt..

kul att solen är framme nu efterskolan? åh! fan jag blir så trött, liksom jag är konstant trött när det är skola, även om vi inte har börjat på riktigt än liksom? så jävla segt. :/

hade btw första turism lektionen idag, ny lärare, och GUD vilken underbar människa hon verka vara!:)
hon verka skitbra verkligen! kommer bli skit nice de! :d jag som inte ens gillar turism (MMM, BRA VAL AV LINJE VA!!) men om de blir som de verkar blir de har kanske till och med kul! ;d weeeij!

men har väl inte mycket mer att skriva nu..
Ha de bra, så hörs vi kanske sen! :)
PUSS /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0