råttbur, någon?

vaknade vid elva, gick ner åt frukost med resten av familjen och så pratade vi lite.
jag & hanniz bestämmde att vi ska städa lite imorgon och så.

idag tänker jag kanske städa lite, annars bara ta det lugnt. är trött idag, plus att mina sms tog slut i natt -.- så måste väl fylla på de också.

ÄR DET NÅGON SOM ÄR SUGEN PÅ ATT KÖPA EN STOR RÅTTBUR?!
man kan nog ha andra djur i den också, haha. typ hamster? nä, jag vet inte va som behövs för hamstrar. den är stor iaf, och vi har haft en råtta i den. men nu ska vi sälja den. finns lite tillbehör också, typ nå leksaker eller va de är! haha. ahja, om nån är intreserad iaf så säg till så får ni bilder och så :)

hörs sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0