PUSS

hej igen.
nu har jag precis varit ute och gått lite. blev bara en timme idag, men gick rätt fort! :)
blev svettig iaf, så nu ska jag duscha snart. hihi

idag när jag vaknade vid kanske tolv? gick jag upp, väckte emilia och cribbe och sa att dom skulle följa med och käka lite frukost/lunch, och de ville dom små fettosarna såklart göra ;) hähä. tur de! så jag sminkade mig, klädde på mig osv så gick vi. när vi hade ätit klart och så åkte vi hem, sen åkte vi in till mora med pappa! va lite trångt i pappas jobbbil, så emilia&cribbe fick sitta där bak! haha

vid tre mötte jag upp maria vid bussstationen, sen gick vi lite sen kom dragge! :)
åh, va jag har saknat er bägge två tjejer! har inte träffats på skitlänge! speciellt dragge som jag inte sett på hela lovet. iaf så gick vi runt i lite butiker och kolla och så, sen satte vi oss på helmers och väntade på Matilda&Rebecca. dom va lite seeeega, men kom vid kanske fyra. när dom väl kom så gick vi in och beställde, jag tog dock bara en fika eftersom jag precis ätit typ. en latte och en typ chokladruta med kokos, tykte dock inte den va så god :/ men jaja. haha! vi satt och pratade om lite som hänt under sommaren och bara umgicks, så mys. tycker om er tjejer! när vi setat ner ett tag så gick vi till HM och kolla lite, sen fick dragge lov att åka på träning. men vi andra gick på typ skohuset och åhlens. vi hittade ett par skitsnygga skor!! men dom köpte rebecca :( haha ;) men ja, jag ska få låna dom (a) hähääää. när affärerna stängde vid sex åkte jag och rebecca med tobias hem till rebecca och som jag skrev tidigare så diskade jag, laga lite mat, fick brandvanaren att gå igång, pratade skit och så. mysmys. senare gick jag hem och vänta på hanniz i kanske 30 minuter, sen gick vi ut och nu har jag kommit hem! :)

trevlig dag! och imorgon ska jag och pappa till banken för att öppna ett sparkonto där jag ska spara mina Thailandspengar, sätta över lite pengar där, beställa ett nytt kontokort för mitt funkar fan typ aldrig(!!!) sen vet jag inte om de är nå mer. hoho! skulle behöva beställa klipptid också, men det får vänta ett tag.

ska väl hoppa in i duschen nu då, så jag kommer i säng någongång! :)
PUSSSSSSS

bild från nåndag när vi va ute och gick, så snyggt! haha


sötnosarna på helmers! :)


rebecca & min jävligtgoda mat! ;d


/m


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack desamma för en underbar dag :)

2010-08-18 @ 19:19:39
URL: http://draganamrksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0