när man vaknar innan halv nio..

..helt av sig själv, utvilad och pigg, då känns det som om man börjar bli en tant! ;) hehe
nej men seriöst, vafan ska jag göra nu? jag börjar jobba klockan halv tre? kanske ska städa klart mitt rum som jag inte gjorde klart i söndags.. hihi

att jag vaknade nu bror nog på att jag sov mer eller mindre hela dagen igår. :)
ska kanske göra mig en stor god frukost och sätta mig och kolla på någon bra film ist för att städa..

sen ska jag nog cykla till affären (när de öppnar) och köpa mig lite halsisar så min hals mår bättre, eller om jag ber pappa göra de.

seeeeen ska jag väl börja sminka mig, fixa mig osv, sen luncha på jobbet med emiliiiii. HÄMTA/TESTA MINA SKOR OCH ÄLSKA DOM!!! sen jobba i några timmar, sen förmodligen furudal och lite hockey :) nana.

låter som en bra dag tycker jag! :D
hoppas den blir lika bra som jag tror!

Pussss
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0