morafestivalen..

sög rätt så mycket idag. hähä
va svin lite folk och så var man nykter, så nja. hoppas på en roligare kväll imorn med lite mer folk + alkohol! träffade iaf lite roligt folk, blandannat niklas som jag inte sett på hela sommaren! :o ommmmmg, lill bebis :)(L)
men va iaf där i några timmar, typ från 10, och nu är klockan ca halv två, så blev iaf nån timme men ah.
åkte också en karusell som fan inte ens va kul, fyfan va äckligt dåligt jag mådde. man satt liksom mitt emot varan, stackars hanniz som jag höll på åh spy på ;) och liksom jag älskar karrisar egentligen, så fatta hur sämst och bad den här va! näe, fyfan. tur att jag blev bjuden ;) duktigt nog hade emilia lagt sin telefon i jackfickan när vi åkte, åh så jaaaaaaaaaaa... där va hennes telefon också trasig och nu har ingen av oss en fungerande tele -.- hahaha dukigt jobbbbbaaattttt! fast hon har iaf kvar sitt sim och kan sätta i de i en annan tele, så de kan ju hon va gla för. pappa har btw beställt nytt sim till mig, med samma nummer! kung! kommer innan fredag nästa vecka sa dom.

imorgon blir det hockey, festival, alkohol och rebecca ihope!
nu: SÄNG!

PUSSSSSSSSSSS

sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0