mjao

ligger här i min säng nu, som vanligt tiep.
kul väder det är idag :'))))) -.- seriöst, sånna här dagar suger när man inte har någon liten söt pojke man kan ligga i sängen och mysa med hela dagen. men det har jag gjort ändå faktiskt, legat i sängen och mysit (dock själv) men ja, bra dag att vara sjuk på iaf så det inte hade varit 30 + och skinande sol ute.. sovit mycket denna dag!! kanske varit vaken sammanlagt 3½ timme sen tio i morse. så jag kommer inte kunna somna ikväll ehehe..

haha, seriöst. fan va tråkigt inlägg. har inget att göra, är rastlös och har ont i huvet.
FICK MITT SIM IDAG!!!! så jag behöver alls nummer nu, eftersom mina är kapoffff.. hah

nej fyfan. pusssshejråå


Kommentarer
Postat av: Marre

Sv: Taack, du kan vara! Älskar din header föresten :D<3

2010-08-09 @ 20:57:54
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0