Måndag

Idag är det måndag, det är soligt och jag är trött. trotts att jag sovit från halv elva igår kväll, tills halv tolv imorse. 13 timmar? helt sick. tror jag ligger hemma och sover resten av dagen också. låter väldigt skönt faktikst!

jag hatar vintern, verkligen. urch, finns inte något jag gillar med det. snö, kallt, blött, mörkt? fattar inte hur folk kan gilla det. jag tycker inte ens om julen längre.. inte alls så mysigt som när man va liten. vist, jag gillar nyår! men det är också det ända. MEN justnu längtar jag tills vintern. hehe. nja, men alltså jag och rebecca har tänkt åka till Thailand några veckor i vinter, det kommer bli så nice! har alltid velat åka dit, och nu jävlar! :d kommer bli gryyyyymmt! har sparat ihop 6000 (a) eller egentligen har jag inte det än, men min lön kommer snart och tänkte lägga undan så jag har det sparat iaf. behövs väl typ lika mycket till, men det fixar sig. stora syster kommer också följa med oss, och sen vet jag inte om nån mer kommer följa också? skit samma, jag längtar som tusan redan nu! är ju faktiskt inte såå långt kvar! kanske 4-5 månader, och det går välidgt fort! ihhhhhhhh!

1 vecka och 1 dag tills skolan börjar. åh.
jag undrar hur många som kommer gå kvar i vår klass nu egentligen? så många som snackat om att byta. får väl vänta och se. undra om det kanske kommer nån ny också? hoppas det kommer ett helt gäng med nya männiksor, våran klass är så bajs och liten så vi skulle fan behöva lite nya männiksor! ;) men det händer troligtvis inte.

fan va jag snackar om knasiga saker? haha
är så trött. ska lägga mig och äta lite marabou polka och se på tv!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0