llite grejs

så segt att gå upp imorse, men fick lov. höll på att missa bussen också för att jag skulle duscha på morgonen, dock hann jag bara att duscha kroppen för att jag låg kvar i sängen så länge.
skola, hade teori på idrotten först, sen bild. sen slutade vi, så ser min måndag ut, skön...T!! men ja, vi käkade i skolan idag för det var hamburgare och klyftpotatis, mums! :) sen skulle jag även vänta på emilia för vi skulle ner på stan. hon sluta typ ett, så vi tog 501 genom noret och sen till stan.

jag har fått lite nya saker idag kan man säga, fast jag har inte slösat en ända krona medans emilia handlade för nästan 1000 kronor! ;) hähä. fick henne att köpa lite kläder till sig själv, och lite annat. sen köpte jag EN BOK(!!!!!!) för första gången i mitt liv, helt seriöst! jag hatar att läsa! haha.. hoppas fan den är bra nu, som jag har hört att den är! :) Elas Mode iaf, som Sofi Farman har skrivit. Sen även 4 olika nagelack. sen kommer jag inte ihåg om de va nå mer? :o men ah, emilia betalade iaf grejerna åt mig, Tack för de lillasysteR! :)<3 egentligen är de väl jag som borde köpa grejer åt henne? hon fyller ju trotts allt år på söndag..

vuxen poäng till oss som dessutom var å banken och grejsa lite!! (y)

sen åkte vi hem en snbbis, jag duschade igen eftersom jag inte hann håret imorse, och sen åkte vi till mora igen på hockey. Mora vann över sundsvall, fast det var inte speciellt rolig match idag. taggar till den 15!! iiiiiiiiiihhhh!!

nu blir de säng! PUSS OCH GODNATT SÖTA MÄNNISKOR! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0