lite kläder

har setat och kikat på lite kläder ett tag nu..
har tyvärr inga pengar att slösa på de :( men man blir allt sugen alltså!
är i stort behov av en höstjacka, lika bra att försöka hitta någon nu, för annars kommer jag låta de gå och i slutet av oktober när jag kommer behöva den kommer jag inte hitta nån så kommerj ag få frysa med min lilla skinnis. hehe som de brukar vara helt enkelt. jag hittar aldrig det jag ska ha!

man blir lite depp när man kollar runt och ser att det redan ligger ute massa höst/vinter kläder.
liksom de är nu man känner att det verkligen är nära. wäääh.
jag som inte tycker det här sommarlovet har gått så jävla fort som alla säger, nu känner jag hur ni känner, liksom TVÅ veckor precis idag innan skolan börjar?!! :S fyfaaan :((

alltså egentligen så skulle jag lätt kunna gå i skola som jag gör, utan problem (okej, klart jag hade klagad då och då) men om det var sommar ute hela tiden. för liksom när det är vinter, då vill man verkligen inte gå upp, gå till skolan och så, men inte bara för att den är jobbig, utan en stor del är för att det är kallt, blött, mörkt osv ute. man blir inge pepp alls. men sen när våren kommer, när det är ljust ute, man hör fåglar, det är varmt, man kan ta på sig lite mindre kläder och så, hur underbart är det inte egentligen då?! man sitter ute på en bänk och äter glass på rasterna, åhhh. det är ju hur jävla mysigt som hellst! tiden bara flyger förbi liksom :) mjaaao. tror jag faktiskt hade, eller jag vet(!) att jag hade tyck om skolan bättre om det var sommar ute alltid liksom. kanske dax att flytta till ett varmare ställle? ;) haha, ja jag hade inte sagt nej till de iaf!

aniiiwaaahhhyyy, jag har hunnit med mycket den här sommaren iaf. eller någolunda mycket och hoppas att vintern kommer gå jävligt fort och att det snart är sommar igen. då är jag 18 också ;) hähäää.
niceee.

fick precis höra att det ska regna i helgen. åh, kuek. :(
men bara åh göra det bästa av situationen!

PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0