lars winnerbäck

ja, rubriken säger allt! mannen som verkligen förstår hur man känner, jag förstår inte hur han kan få ner allt så klockrent till en text. liksom hur kan de han skriver passa in på mig? och på många, många andra! haha. ja, jag vet, de är fler än han som kan de där ;) men åhhhhhh VA BRA HAN ÄR!!!! jag älskar honom!

så ja, som ni kanske förstår så sitter jag just nu och nöter wajnerbeck, man tröttnar aldrig! liksom har lyssnat på han sen jag var 10 kanske? haha, har ingenaning, men länge iaf! så jevla brääää!

ska straxx gå ner och duscha av mig lite, ta bort sminket, borta tänderna och sen hoppa i säng :)
känns inte som om jag kommer kunna somna ikväll, även om jag inte har sovit idag.. eller jo, jag somnade kanske 20 minuter, och de räcker tydligen för att jag inte ska kunna sova på kvällen! :(
SKA BLI SÅ SKÖNT MED HELG!

miiihihi..


hahahaaaaaaaaa. ful bild som jag verkligen bju på!

godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0