klar för sommarn!

NU HAR JAG JOBBAT MITT SISTA PASS FÖR DEN HÄR SOMMAREN!!!
så skönt. fick byta bort mitt pass på lördag så (a) hih. min älskade pappa hoppa in och jobba åt mig, fast han egentligen skulle jobba med sitt jobb. nananaaa! känns gött! kommer nog jobba lite extra nästa vecka om det behövs, men har inga mer schema lagda pass!

vet inte hur jag gör på fredag om jag går på hockeyn som jag tänkt, eller om jag skiter i den..
alla är lite sura på mig för jag tänker åka upp på hockeyn (a) hähä.. vet inte heller hur jag ska ta mig upp efter hockeyn om jag nu ska på den. men vi fårse, jag bestämmer mig på fredag eller imorn! :) men hade gärna sett matchen alltsåå.. men ja, det visar sig!

funderar på att gå ut och hålla pappa sällis i husvagnen nu. han är ute och fixar lite. så kanske jag kan hjälpa han med något iaf ;) hihi

vi fårse! hoppas ni har en bra dag! :)
uppdaterar kanske mer senare!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSS


en bild som är nån vecka gammal, med jobbkläder & utan smink.
så sött så ;) hahaaa

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0