husvagnen...

.. på plats!!
blev så nice! :) så nu står den där, dock sover vi inte i den förens imorn (hoppas verkligen jag kan då!) ska egentligen jobba på tisdag morgon, men ska försöka att få slippa för liksom det kostade ändå. 250:- /natt, så vi har inte råd att stå där hela veckan som tänkt :( visst, va ett helt klart billigt och bra pris! men inget vi har råd att lägga ut pengar på. så blir att stå där tills onsdag bara.. men viktigast är ju ändå att stå där mellan tisdag-onsdag, och får väl ha dubbelt så kul nu dom här dagarna ist ;)

har redan dock lyckats skämma ut mig för våra grannar som består av två killar i våran ålder. kueeel! -.-
vi hade ställt husvagnen på ett ställe, men så var det så lerit och geggigt där så vi skulle dra den till andra sidan. så jag drar liksom baklänges, och då säger elina & emilia att jag ska dra hårdare och mer. och yes, jag lyssnar, drar mer och handtaget släpper och jag flyger bakåt i leran! HAHAHA fyfan va pinsamt! jag skämdes som en idiot :( så jag ligger på marken och håller på att kissa på mig för att jag skrattar så mycket, samtidigt som killarna puttar på husvagnen på andra sidan och håller på att köra på mig så jag får kasta mig åt sidan och ah, helt sjukt! hahaha, men kul va de fan! men ovanligt att ja lyckas med allt! -.- tur att dom va snälla iaf eftersom dom kommer få drass med oss några dagar nu ;) men har ont i rumpan, bakhuvet och handleden.. BRA JOBBAT

ahja, imorn ska jag jobba mellan 10.30-14.30! så ska lägga mig nu så jag orkar upp. har ju ingen telefon = inget larm så vete fan hur jag kommer ta mig upp ;s så segt. men jaja.

HOPPAS NI HAFT EN BRA HELT FÖR DE HAR MESTADELS JAG IAF!
pusssssssssss


här har ni våran skönhet! ;)
ÄLGEN ÄR BLÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0