how could one know what to think

fan va tråkigt jag har, vill sova, men orkar inte gå och tvätta av mig sminket och bosta tänderna :( haha
jag har setat och kollat på lite kläder, fan va jag vill ha massor! önska att jag va rik, så jag kunde köpa allt jag ville ha. hääähä!

idag åkte även sverker, sista kattungen. de andra åkte början av augusti, så han blev lite senare. men det gör inte oss någonting alls. tråkigt att han är borta, även om jag tycker det är skönt utan kattungar nu. heh. men han får det bra såklart tror jag! :)

men nu ska jag väl dra mig ur sängen och fixa i ordning mig för att sova.
imorgon kanske jag ska städa mitt rum? SER FÖRJÄVLIGT UT!
kalas för lillskrutten klockan fem iaf :)

PUSS SÅ LÄNGE

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0