hemma från älvdalN

hemma från en helt sjuk helg! har haft grymt kul, speciellt i fredags!
träffa massor med roligt folk, både nya och gamla. hehe
orkar varken skriva nå mer ingående eller så, orkar heller inte ladda upp bilder. men ja, det finns iaf på facebook. här hittar du dom! :) tänkt att till och med älvdalen kan vara roligt en gång om året ;)

men nu var väl det här det sista i sommar typ :( fan va tråkigt att sommaren är slut alltså. fan!
men vi taggar väl redan nästa sommar! och jag njuter av den sista veckan av lovet (eftersom typ alla andra börjar imorn ;) hihi) ska hinna träffa lite tjejer i veckan också hade jag tänkt! blablablaaaaaaa.

har precis duschat, ska nu ta på lite BUS och sen funderar jag på en promenad senare. kom på att det va jävligt smart att inte komma på de innan jag duscha -.- haha men jaja, vi fårse hur det blir med de! annars blir det att lägga sig tidigt, för är faktiskt grymt trött och det ska bli extremtskönt att sova i sin egen säng.

HIHI PUSS OCH KÄRLEK! /matilda


BJUDER PÅ KISSBILD PÅ MIG & LILLASYSTER!
hahah (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0