hejsan

blev väckt av min älskade mamma som undrade om jag ville följa på kalas hos mitt kusinbarn. men tyvärr, jag orka inte.. :/ hade varit kul att träffa mina älskade småungar, men vi skulle åka om typ 20 minuter då, och jag va nyvaken så nje..

igår då, jag hade jätte skoj! :) kom in vid kanske halv elva? och sen hämtade pappa oss vid halv tre.
åkte en karusell igår också, dock en mycket roligare! ;) va typ virvelvinden eller vaaa den heter! haha så kuuul! bara de att jag höll på att kissa på mig, men det giock bra ;) sen gick jag runt med massa, snacka med massa, satt på en husbåt blandannat och lite annat mysigt! vädret var ju också bra igår, så jag är nöjd iaf!

har varit vaken i en halvtimmer nu typ, och har lillkatten som är i mitt rum och springer runt. ena stunden är han as gosig, men sen när man ignorerar honom då jävlar blir de fart på honom.. haha. ja herregud!

ska städa idag, ska försöka hinna med både mitt rum & husvagnen!
på typ onsdag? åker vi upp till Älvdalen med den och blir där under M&M, och hoppas på lika skoj som yunder classic! ;) har lovat bilderna, och dom kommer! även från igår ska jag ladda upp lite bilder :) annars finns det på facebook.

har helt totalt fasnat för rihanna och eminems låt så den lyssnar jag på hela tin nu och tjötar ut den! haha

ingen kan väl ha missat den, men lägger upp den ändå bara för att (L)

PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0